Julaften

Etter en etter vår mening veldig hyggelig lille julaften med en anselig del av storfamilien til sild og smaking på julematen er julaften kommet, den som er forberedt de siste 2 – 3 ukene. Vi befinner oss nå på fjellet med Karoline og familie (det var deres tur til å ta seg av oss i år) med to hunder og mengder av pakker under treet.

Selv om vi har skrevet det nærmest til kjedsommelighet må vi gjenta det nå: Vi er så utrolig heldige. Storfamilien feirer så varierende steder som Mauritius , Tromsø, Skåne og Slependen og ser ut til å ha det bra. Vi har en 12 åring og en 9 åring som nok gleder seg til juletre og pakker, men klarer sånn noenlunde å holde seg. 

Julen er en tid for tradisjoner og jeg føler at jeg har mor med meg når jeg forbereder slik vi alltid har gjort. Det er selvfølgelig på grensen til det uansvarlig å lage så mye mat som jeg har gjort slik verden ser ut i dag. Jeg lover imidlertid at ingenting skal kastes om vi så skal spise julemat halve januar.

Vi lover å komme tilbake med nye bloggposter til gled for oss selv og kanskje for noen andre

Thor-Øistein og jeg vil ønske alle som leser bloggen vår en riktig god jul og sammen med dere ønske for et fredeligere nytt år.

God jul fra Ragnhild

1 kommentar
    1. Fortsatt riktig god jul til dere. Så må dere være så snille å holde frem med Seniorbloggen. Noen ganger til ettertanke, noen ganger bare til glede, men først og fremst en oppmuntrende ord til oss seniorer,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg