Litt om Ragnhild

Jeg har vært pensjonert i snart 8 år, men er fortsatt opptatt av de problemstillingene jeg arbeidet med tidligere. Dette gjelder særlig mat og det anstrengte forhold til mat som er blitt en slags mote. Jeg mener ikke de som har en sikker matoverfølsomhet, men all selvdiagnostiseringen og fjerning av viktige matvarer fra særlig barns kosthold bekymrer meg.

Jeg er stolt av å være 70-tallsfeminist og er fortsatt feminist. Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen av oss “gammelfeminister” som usjarmerende, mannehatende vesener. Det er mange oppslag i mediene som kan få det til å koke i meg – godt at jeg har bloggen til å avreagere.

Ellers er miljø og menneskelig behandling av flyktninger og migranter viktige saker for meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg