Takk og takk!

Utgangspunktet idag er tildels kollega Per Fugelli som sier takk for seg og tildels venn som sier takk for spreke “noen og åtti år”.

Fugelli som nærmer seg siste vers her i livet 74 år gir uttrykk for hvor takknemlig han er i Aftenposten idag. I korthet sier han: “Jeg trakk vinnerloddet. Født i det rette landet med de rette genene. Fikk god utdannelse som la grunnlaget for mange utfordringer. Jeg har levd i en god flokk og jeg er glad for etterlivet til de jeg er glad i, venner, kjæreste, barn og barnebarn.”

Fugelli har skrevet bøker og artikler som har fått de fleste av oss til reflektere litt ekstra. “Dette fortjener jeg og ordet selvfølgelig” har temmelig fjernt for han. Hva i all verden gjør at vi privilegerte på mange måter fortjener noe som helst bedre enn de som hele livet sliter i motbakke.

Så til venn. Sterk både i hode og bein har han greid både medvind og motgang rakrygget. Nå noen og 80 år er han fortsatt fysisk dristig i overkant. Går på trynet, skader seg og har det gøy med rehabilitering i etterkant. Du har hell og flaks og med litt egeninnsats videre så ser vi frem til spennende tid videre. Hvor lenge vet ingen av oss !!

Hilsen Thor-Øistein

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg