Alternativ trening.

For en frustrasjon! Beina har stort sett vært fine hele livet (81 År), men nå er den ene foten kranglete. Begynnende slitasje gikt/artrose ? Det har vart så mange uker at jeg har vært på røntgen. Så får vi se. 

Men bevares, jeg kan bruke resten av kroppen. Morgen gym med armbøyninher på forskjellig måte, planke, andre rygg- og mage- øvelser, knebøyninger osv. En svømmetur selv om jeg ikke er noen storveis svømmer. Og hva med å ta frem sykkelen igjen. Kfr det jeg skrev om el-sykkel.

Jeg kan selvsagt sette meg i ro med beinet på en stol å håpe at det hele roer seg. Men jeg vet at det nok er det dårligste rådet jeg kan gi meg selv. Såkalt alternativ trening fremskynder reparasjonen av skader. Ved å aktivere resten av kroppen bedres blodsirkulasjonen, det dannes betennelses dempende stoffer osv. Da gjenstår nå bare å tenke positivt..

Hilsen Thor-Øistein

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg